advocacy CSR recognition impact advertisement recognition empowerment fundraising marketing engagement storytelling fashion statement critical mass advertisement recognition recognition critical mass




A CAP a hagyományos marketinget szemléletformálással, érzékenyítéssel, munkáltatói márkaépítéssel és/vagy adományozással kombinálja B2B és B2C együttműködéseiben. Kampányainkat vállalati partnereink marketing büdzséjéből hozzuk létre, nem CSR vagy HR büdzsékből. Amit kínálunk, az az "egyet fizet, négyet vihet" modellre hajaz! A CAP promóciós- és partnerajándékokat is gyárt, egyedi, üzenethordozó dizájnnal. Tárgyaink szintén többszörös célt szolgálnak: a vállalat reklámja mellett társadalmi hasznot teremtenek, figyelemfelhívásként szolgálnak egy-egy fontos ügy üzenetére. Ezért a CAP tárgyak emlékezetesebbek, divatosabbak, tovább "élnek," mint a hagyományos promóciós ajándékok. 




Webáruházunkban a B2C piacot célozzuk: személyes állásfoglalásra buzdítunk egy-egy ügy mellett a környezetvédelemtől a gyerekjogon át az esélyegyenlőségig. Partnereink - cégek és magánemberek egyaránt - nyitottak arra, hogy egy-egy társadalmi csoportot, ügyet vagy üzenetet új formában támogassanak és tegyenek láthatóvá. 

Nézd meg, mit csinálunk! Katt ide.

        szemléletformálás és kommunikáció