United Way Magyarország - The Chainsmokers

A 2018 nyári jótékonysági élménykampányhoz a CauseArt Platform a The Chainsmokers amerikai DJ duót kérte fel nagykövetnek. A CAP a Sziget Kulturális Menedzser Iroda együttműködésével a United Way Magyarország értő olvasást segítő programját támogatta. A rendszeresen jótékonykodó Andrew Taggart és Alex Pall a Balaton Soundon az értő olvasással küzdő magyar gyerekekért kampányolt, ez volt a DJ-k első, Egyesült Államokon kívüli akciója. Hazánkban minden ötödik gyerek funkcionális analfabéta. Az ilyen gyerekeket a kudarcok egy életen át akadályozhatják abban, hogy kibontakoztassák a bennük rejlő tehetséget és megvalósíthassák álmaikat, munkavállalási lehetőségeik is drasztikusan csökkennek. 

A CAP az "értő olvasás" programot országos értékmarketing élménykampányán túl forrásteremtő pólók értékesítésével is segítette. A teljes bevétel a United Way Magyarország módszertani képzését támogatta. Minden egyedileg számozott "Read it" póló egyben tombolaszelvényként is működött. A nyertes számára a CauseArt Platform VIP találkozót szervezett a The Chainsmokers tagjaival. 

Kampányunk nagykövetei, Andrew Taggart és Alex Pall mellett elismert hazai sztárok segítették a munkánkat: Epres Panni, Iszak Eszti, Jaksity Kata, Juhász Anna, Magyarósi Csaba, Székely Martin, Ugron Zsolna, Zséda, Kéri András "MC Columbo", Farkas Roland "Wolfie", Takács Ákos, továbbá Bálint András, Bánki Gergely, Bán Zsófia, Nyáry Krisztián, Veiszer Alinda, Wossala Rozina és Mundruczó Kornél.

A kampány fő támogatója a Mastercard volt. További együttműködő partnereink: Redbull, Teslaélmény és a Balaton Sound.

A kampányról írták:

Index

Origo

Glamour

Marie Claire

Galéria